مربیان و فارغ التحصیلان: چگونه می توان از آنها به طور مؤثر در یک استراتژی دیجیتال استفاده کرد

وقتی آن را تجزیه کنید ، آموزش عالی محصولی است. و مانند بسیاری از محصولات ، مصرف کنندگان (در این حالت ، دانشجویان) قبل از تصمیم گیری در مورد تحصیل ، به دنبال بررسی های مثبت و ایده شهرت خواهند بود.

دانشجو

به همان روشی که برندها برای تبلیغ محصولات در تأثیرگذار سرمایه گذاری می کنند – تقریباً یک سوم مدیران بازاریابی اعتقاد دارند که این سریعترین روش در حال دستیابی مشتری آنلاین است – آموزگاران باید با نگاهی مثبت موسسه خود را ارتقا دهند.

سرمایه گذاری

در این عصر بررسی و تأیید همسالان ، فارغ التحصیلان می توانند در کمک به موسسه ای که از جمع ایستادگی می کند ، بسیار ارزشمند باشند. در این مقاله ، ارزش ادغام فارغ التحصیلان در یک استراتژی دیجیتال و چگونگی عملکرد مؤثر معلمان را بررسی می کنیم.

دیجیتال

فارغ التحصیلان بزرگترین و تنها مخاطب دائم در جامعه دانشگاه شما هستند

این توییت

اولین چیزهایی که اول – فارغ التحصیلان خود را بشناسید

قبل از اینکه راه های مشغول فارغ التحصیلان را کشف کنیم ، یکی از موارد اصلی در ارتباط با فارغ التحصیلان ، دانستن اینکه آنها کیستند. برقراری ارتباط از راه های موقت فقط ممکن است به بیگانه کردن آنها کمک کند زیرا در یک گزارش اخیر ۸۵٪ از فارغ التحصیلان در یک رشته حرفه ای معتقدند که دانشگاه ها و دانشکده ها هنگام ورود به فارغ التحصیلان ، خصوصاً افراد نسل جوان ، کوتاه می آیند.

برای اطمینان از اینکه افراد با پیام صحیح را هدف قرار می دهید ، یک CRM خوب مدیریت شده که اطلاعات را در همه بخش ها ادغام می کند ، مهم است. این امر نه تنها ردیابی را امکان پذیر می کند بلکه شخصی سازی ارتباطات را نشان می دهد که بسیار موفق تر از یک رویکرد یک اندازه متناسب با همه هستند.

CRM می تواند موقعیت مکانی کنونی فارغ التحصیلان را ردیابی کند. به عنوان مثال ، آیا کارآفرینان یا در رده های بالاتر در شرکت ها هستند؟ همچنین امکان دسترسی به اطلاعاتی از قبیل آنچه در آن کسب کرده و کدام نوع رویدادهایی را که در آن با موقعیت جغرافیایی ، نقش یا صنعت در آنها شرکت کرده اند ، فراهم می کند.

همه این موارد را می توان از طریق اتوماسیون ، به ویژه در اوقات شلوغ ، آسانتر کرد. با ایجاد گردش کار می توانید از تکرار کارهای وقت گیر مانند به روزرسانی اطلاعات و فرآیندها از طریق سیستم هایی مانند Active Campaign جلوگیری کنید.

بنابراین ، با وجود یک CRM عالی ، مؤسسه شما اکنون می تواند بر نحوه استفاده از فارغ التحصیلان به عنوان بخشی از استراتژی دیجیتالی خود متمرکز شود تا روشنایی در مورد آنچه ارائه می شود و چرا بهتر از سایرین در بازار است.

۱) سفیران خود را ایجاد کنید

دانشجویان گذشته با تجربه عالی در دانشگاه ، کالج یا موسسه آموزشی شما مستعد تعامل هستند. ایجاد یک طرح سفیر ، به فارغ التحصیلان این فرصت را می دهد تا تجارب و دانش گذشته خود را در کنار زندگی پس از آموزش ، به اشتراک بگذارند. این نه تنها برند شما را ترویج می کند بلکه دانشجویان آینده را نیز درگیر می کند.

به عنوان نمونه از دانشگاه لندن استفاده کنید. برنامه سفیر فارغ التحصیلان آنها فارغ التحصیلانی است که می توانند از طریق برنامه های بین المللی خود به دانشجویان آینده نگر و فعلی کمک کنند. بخشی از نقش شامل مشاوره دانش آموزان در مورد نحوه مدیریت مطالعات خود و یافتن راه هایی برای تعادل مطالعه با زندگی و تعهدات کاری است.

دانش آموز

این طرح دانش آموزان را قادر می سازد سفیرانی را در هر کشور و موضوع مورد نظر پیدا کنند و از آنها برای شرکت در روزهای آزاد و فعالیتهای رسانه های اجتماعی تشویق می شوند.

۲) بازاریابی ویدیویی

طبق HubSpot ، ۴۵٪ از مردم در هفته بیش از یک ساعت فیلمهای فیس بوک یا YouTube را تماشا می کنند در حالی که ۴۳٪ از مردم مایل به دیدن فیلم های بیشتر هستند.

نیازی به گفتن نیست ، اگر روش ارجح برای مصرف اطلاعات ، تبلیغاتی و غیره ، ویدیو می تواند تأثیر زیادی بر روی مخاطبان و برای بسیاری از افراد داشته باشد. به عنوان یک مربی که به دنبال تعامل با طیف وسیعی از جمعیت است ، ویدئو می تواند درگیری های گسترده و آگاهی از نام تجاری را ارائه دهد.

دانشگاه شمال غربی با استفاده از فارغ التحصیلان خود در بازاریابی ویدیویی ، با استفاده از دانشجویان مشهور گذشته در فیلم “گربه های چرخ دستی” ، روند جیمز کوردن محبوب “کارپول کارائوکه” را جلب کرد.

با داشتن متولی و فارغ التحصیلان موفق ، این دانش آموز بالقوه را به شما می دهد که چرا فارغ التحصیلان عاشق شمال غربی هستند و چرا باید به عنوان مکانی برای مطالعه در نظر گرفته شود. همچنین برای تعامل با نسل جوان فارغ التحصیلان که شاید تاکنون سخت به دست آمده ، از شوخ طبعی استفاده می کند.

۳) محتوای تولید شده توسط کاربر

فارغ التحصیلان فارغ التحصیل برای دانشکده ها و دانشگاه ها بسیار ارزشمند هستند زیرا چهره انسانی به موسسه شما می زنند. محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند از وبلاگ ها گرفته تا فیلم گرفته تا یک پست اجتماعی در شبکه باشد. مهم نیست چه سهم ، همه ارزشمند است.

با اعتماد به هزاره مطالب تولید شده توسط کاربر ۵۰٪ بیشتر از سایر رسانه ها و ۸۶٪ گفتند که این نشانه خوبی از محصول است ، ضربه زدن به پایه فارغ التحصیلان شما می تواند بسیار سودآور باشد.

در دانشگاه بنتلی آنهابه اسنپ چت رفت تا فارغ التحصیلان خود را به نمایش بگذارد و به آنها بستر بدهد تا از طریق یک سری “تصرف” به اشتراک بگذارند.

فارغ التحصیلان با استفاده از اسنپ چت ، داستانهایی را در مورد مکانهایی که اکنون بعد از فارغ التحصیلی کار می کنند و زندگی کاری آنها در کنار هم است ، به اشتراک گذاشتند. همچنین این بینش را در مورد نقش فعلی آنها در ارائه بینش از زندگی پس از فارغ التحصیلی ارائه می دهد.

۴) علل انجمن

نکته شگفت انگیز در مورد بخشی از چیزی مانند دانشگاه یا کالج ، توانایی پس دادن به آن جامعه است. دانشگاه بریتیش کلمبیا در این کار به کار گرفت و پروژه “Your Evolution” را راه اندازی کرد که فارغ التحصیلان آنها را به ارسال پروژه هایی دعوت می کردند تا جهان به مکانی بهتر تبدیل شود.

از بین ۳۰۰ ثبت نام ، دانشگاه ۱۰ نفر نهایی را انتخاب کرد. با همکاری یک غیر انتفاعی ، جایزه ای ارائه شد که به برندگان این امکان را می دهد تا پروژه های خود را در فیلم به صورت غیرقانونی در ویدئو ، همراه با جلسه مربیگری با روسای UBC و فارغ التحصیلان موفق ، جاودان کنند.

نتیجه این امر آگاهی بیشتر از برند و تعامل زیاد با فارغ التحصیلان در مورد زندگی پس از فارغ التحصیلی آنها بود که در مجاری فارغ التحصیلان از طریق مجاری فارغ التحصیل در کانال های مختلف استفاده می شد ، به وب سایت خود برای تبلیغات در رسانه های اجتماعی.

۵) بررسی ها

بعنوان عضو قبلی موسسه شما ، فارغ التحصیلان در حال حاضر مشغول آنچه هستند که باید ارائه دهید. نظرسنجی یک روش عالی برای درگیر شدن با فارغ التحصیلان – اعم از فعال و غیرفعال است – از آنها بخواهید چند دقیقه از وقت خود را برای پاسخ به برخی سؤالات ساده که می تواند به تیم شما بینش های کلیدی ارائه دهد ، بخواهید.

موارد کلیدی برای پیدا کردن عبارتند از:

     

  • نقش
  •  

  • شرکت
  •  

  • ارشد
  •  

  • زمان نقش
  •  

  • آموزش های بیشتر
  •  

  • فعالیتهای حرفه ای
  •  

  • افکار درباره زمان خود در موسسه شما

در انستیتوی بازاریابی دیجیتال ، ما از ارتباطات برای ارتباط با فارغ التحصیلان و دیدن ارزش گواهینامه های دیجیتال خود استفاده می کنیم. بر اساس بازخورد ما از نتایج در طیف وسیعی از فعالیتهای بازاریابی مانند وب سایت ، ایمیل های مجدد مجدد ، مینی کتاب و همچنین در رسانه های اجتماعی استفاده کرده ایم. آنها در جذب دانشجوهای آینده بسیار ارزشمند بوده اند و ذهنیت ما را در کانالهای B2C و B2B افزایش داده اند.

۶) داستانهای موفقیت

دانش آموزان به دنبال تحصیل به دنبال یک دوره یا گواهینامه هستند که بتواند مشاغل خود را متحول کند و آنها را در یک زمینه یا حوزه مورد علاقه خاص تبدیل به متخصص کند. به همین ترتیب ، نظرات و موفقیت فارغ التحصیلان ارزش تحصیل در موسسه شما را نشان می دهد.

چند قالب وجود دارد که می توانید برای نمایش داستانهای موفقیت در انواع مختلف کانالهای آنلاین استفاده کنید:

     

  • نقل قول ها
  •  

  • تصاویر
  •  

  • فیلم

کالج اوبرلین کار بسیار خوبی در زمینه نمایش و جذب فارغ التحصیلان فارغ التحصیلان خود از طریق تصاویر انجام می دهد. با استفاده از Pinterest ، فارغ التحصیلان خود را با استفاده از عکس ها و تصاویر روی صفحه ای به نام “Oberachievements” با یک برچسب “دانش آموزان و آلبوم هایی که کارهای بسیار خوبی انجام می دهند” به نمایش می گذارد.

این تصاویر در همه جنس ها ، دهه ها و پس زمینه ها بسیار متداول است ، چهره انسانی به دانشکده می دهد و افرادی را نشان می دهد که از تحصیل در آنجا بهره مند شده اند.

در پایان ، ایجاد فارغ التحصیلان به عنوان ذینفعان با ارزش در موسسه شما برای یک فعالیت مشارکتی موفق بسیار مهم است. بنابراین ، هنگام تدوین یا بازنگری در استراتژی دیجیتالی ، اطمینان حاصل کنید که فارغ التحصیلان در آن گنجانده شده اند زیرا می توانند در تقویت وفاداری بسیار مؤثر باشند و به ارتقاء برند کالج ، دانشگاه یا موسسه آموزشی خود به صورت آنلاین کمک کنند.

عربستان سعودی

بروشور

آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال – هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیش از ۵۰۰۰
کشور * -نهNE-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزایر و جزایر McDonaldHoly See (ایالت واتیکان) هندوراسHong KongHungar yIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت & the GrenadinesSamoaSan MarinoSoo Tome & Princee عربستان سعودی سنگال سوربیا eychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited StatesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت