CV اولین تصور است ، یک ضربه زدن روی درب. اما تحقیقات نشان می دهد که استخدام کنندگان به مدت شش ثانیه کمتر به دنبال CV برای یک کار تبلیغی می شوند. این بدان معنی است که شما تقریباً زمان لازم برای خواندن این جمله را دارید تا احساس خوبی داشته باشید.

استخدام

با چنین تقاضای زیاد برای نقشهای بازاریابی دیجیتال ، چگونه علاقه استخدام کننده را جلب می کنید؟ در اینجا نکات مهم ما برای توجه به شکار شغل بازاریابی دیجیتال شما وجود دارد!

دیجیتال

۱ It آن را ساده نگه دارید

ساده نگه داشتن نوعی توصیه ای است که در بسیاری از موارد زندگی به افراد داده می شود. اما این یکی است که غالباً نادیده گرفته می شود. هنگام نوشتن CV خود ، مطلقاً نمی توانید این قانون طلایی را نادیده بگیرید.

برای رفع هرگونه تردید در مورد اهمیت این مشاوره ، می توانیم به سایت ۲۰۱۲ The Ladders در ایالات متحده مراجعه کنیم.

این تحقیقات از طریق فن آوری نقشه برداری از چشم نشان داد که شش چیز برای افرادی که به دنبال پر کردن شغل هستند ، متمایز است و امروزه هنوز هم صادق است. بنابراین استدلال می شود که این موارد باید به وضوح برچسب گذاری شده و خواندن آن آسان باشد.

     

  • نام
  •  

  • شغل / محل کار فعلی
  •  

  • شغل / محل کار قبلی
  •  

  • تاریخ کار فعلی
  •  

  • تاریخ کار قبلی
  •  

  • آموزش و پرورش

به عنوان یک بازاریاب ، وسوسه وجود خواهد داشت تا یک طرح چشمگیر ایجاد کنید یا از اینفوگرافی استفاده کنید تا خود را بفروشید ، حتی اگر لازم نباشد. از طراحی و چیدمان خود اطمینان حاصل کنید ، از طرح های شلوغ و منحرف شده از اطلاعات اصلی خودداری کنید: یک استخدام کننده فقط می خواهد از اعتبار خود استفاده کند تا ببیند آیا شما لیست کوتاه را تهیه کرده اید.

از اضافه بار اطلاعات خودداری کنید ، CV خود را در طراحی و چیدمان ساده بخوانید و ساده نگه دارید.

۲ Aud مخاطب خود را بشناسید

اگر متقاضی مشاغل زیادی هستید ، بازنویسی CV خود بارها و بارها می تواند کاری سخت باشد ، اما ارزشش را دارد. پس از همه ، شما در حال تلاش برای به دست آوردن شغل بازاریابی هستید – چرا با آن به عنوان یک تمرین بازاریابی رفتار نمی کنید؟

همانطور که اوران کارولان از شرکت استخدام نسل بعدی می گوید:

شما باید تحقیق خود را انجام دهید و CV خود را متناسب با شرکت و موقعیتی که درخواست می کنید تنظیم کنید. کلمات کلیدی را از مشخصات کار در CV خود برجسته کنید. به عنوان مثال ، اگر متقاضی دریافت نقش تجارت الکترونیکی هستید ، می خواهید کلمات کلیدی مانند: نرخ تبدیل ، نرخ گزاف گویی و گوگل Analytics را درج کنید.

مجموعه ای از قالب ها را برای نقش های مختلف نگه دارید ، متن را متناسب با نقش خاصی تنظیم کنید تا برجسته ترین جنبه های مجموعه مهارت های خود را برجسته کنید.

توجه به استخدام کنندگان با زبانی مطابق با نقشی که می خواهند پر کنند مطابقت دارد.

مخاطب خود را بشناسید: CV خود را متناسب با مهارت های خود متناسب با مشخصات خود اختصاص دهید.

۳ Val ارزش خود را بدانید و خود را بفروشید

شما باید ارزش خود را بدانید تا بتوانید خود را به طور موثر بازاریابی کنید. معرفی CV شما تصویری است از اینکه شما به عنوان یک کارمند چه تصویری دارید – بنابراین می خواهید اطمینان حاصل کنید که تصویری که به استخدام کنندگان می کنید تصویری است که به آن افتخار می کنید.

آیا می خواهید یک فرد سخت کوش و دقیق باشید یا می توانید از کلمات خود برای انتقال خود به عنوان یک بازاریاب با استعداد و پویا استفاده کنید؟ اگر این دومی است ، باید از کلیشه ها دور شوید و از این فضا برای فروش واقعی خود استفاده کنید.

چه چیزی را به یک دفتر می رسانید؟ آیا می توانید فروش خود را انجام دهید؟ آیا KPI ها را بارها و بارها تحویل داده اید؟ آیا با مارک های بزرگ کار کرده اید؟ این برای یک کارفرمای آینده نگر نسبت به سابقه حضور در آن جالب است!

هنگامی که شما تصمیم گرفتید که چه می خواهید بگویید؛ تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید آن را بگویید.

از قرار دادن یک متن متراکم در آغاز CV خودداری کنید ، زیرا به سادگی خوانده نمی شود. لوئیز فلچر در رزومه های Blue Sky Resumes اینگونه شد:

به این:

تصمیم بگیرید که چرا باید شغل پیدا کنید و آن را به روشنی با استخدام کنندگان ارتباط برقرار کنید.

۴ ٫ صلاحیت های خود را ذکر کنید

در حالی که آموزش و پرورش بخش مهمی از هر CV است ، استخدام کنندگان فقط به کاری که در دانشگاه انجام داده اید علاقه ندارند.

این ممکن است اساسی به نظر برسد ، اما برای بازاریاب های دیجیتال ، صلاحیت حرفه ای می تواند تفاوت بین مصاحبه و رد شدن باشد.

Clare Damery از استخدام کنندگان CPL می گوید که اگر در روند صنعت به روز رسانی کرده اید و به روز شده اید ، باید به کارفرمایان بگویید:

همه را خراب کنید. من همیشه از تعداد نامزدهای بازاریابی همیشه تعجب می کنمupskilling اما غفلت از قرار دادن آن در CV خود. گواهینامه های گوگل Adwords و Analytics شما باید با مدرک دانشگاهی یا مدرک دانشگاهی خود به آنجا بروند. همه مهارتهایی هستند که شما می توانید به نقشی برسانید. مانند همه برنامه هایی که شما یاد گرفته اید از آنها استفاده کنید. آیا می توانید از Adobe CS ، Salesforce یا WordPress استفاده کنید؟ اطمینان حاصل کنید که آنها با مدارک شما ذکر شده اند – آنها بخشی از آنچه شما می توانید برای یک شرکت به ارمغان آورید هستند.

مدارک تحصیلی شما خلاصه ای از توانایی های شما است – از آنها بیشترین استفاده را ببرید.

۵ ٫ اثبات ، سپس مجدداً اثبات خواندن

این یکی دیگر از توصیه هایی است که اساسی به نظر می رسد اما از اهمیت حیاتی برخوردار است.

شما از شرکتها می خواهید که به شما اجازه دهند نسخه وب و اجتماعی آنها را کنترل کنید. شما آرزو نمی کنید که به یک وب سایت بنویسید یا مقاله ای را تغییر دهید بدون اینکه حداقل یک همکار به آن نگاه کند ، درست است؟ پس چرا شما با CV خود همان قدم ها را نمی برید؟

دوستی را پیدا کنید که یک دستیار برای دستور زبان باشد و از آنها بخواهید CV شما را بخوانند. آنها به سرعت به شما خواهند گفت در صورت وجود هرگونه خطای املای مشکلی یا دستور زبان ، مشکل وجود دارد.

مشکلی

فراتر از این ، به یک استخدام کننده یا شخصی که می شناسید در صنعت بازاریابی دیجیتال کار می کند ، دسترسی پیدا کنید – آنها به شما بازخورد صادقانه می دهند که بسیاری از تبلیغ کنندگان شغل این کار را نمی کنند.

پس از اتمام کار ، مطمئن شوید که CV شما به طور مداوم قالب بندی شده است ، در بررسی فونت ها ، اندازه فونت ها و فاصله ها دقت کنید. وقتی با این کار تمام شد ، دوباره آنرا تصحیح کنید و یک طلسم دیگر را اجرا کنید ، فقط برای اینکه مطمئن شوید!

CV شما بازتابی از کار شما است ، حتماً تلاش کنید تا نقشی را که شایسته شماست به دست بیاورید.