این پست شامل چند تمرین موثر واسه آب کردن چربیای پهلو و همینطور تقویت و فرم دادن به پلوها  که واسه درک بهتر همراه با عکسه .قبل از انجام هرگونه حرکت ورزشی بهتره  بدن رو دست کم ۱۰ دقیقه با نرمش و حرکات کششی گرم کنین و دست کم نیم ساعت قبل از تمرین غذا و مایعات میل نکنین و درصورت امکان از مواد قندی مانند خرما ، انجیر خشک و … استفاده کنین. 

به پهلوی راست روی زمین دراز بکشین . وزن بدن رو روی ساق دست دست راست بذارین . تلاش کنین بالا تنه رو به سمت شکم خم کنین و همینطور پای چپ رو بالا و به سمت شکم نزدیک کنین. این تمرین رو واسه پهلوی چپ هم تکرار کنین.

به پهلوی راست روی زمین دراز بکشین . وزن بدن رو روی  دست راست بذارین . تلاش کنین بالا تنه رو به سمت شکم خم کنین. این تمرین رو واسه پهلوی چپ هم تکرار کنین.

به پشت دراز کشیده و برابر عکس دراز نشت حالت ضربدری انجام بدین.دست راست رو به سمت پای چپ و برعکس انجام بدین.

وایسید و با یه دمبل کار کنین .

وزنه روی شونه ها قرار داده و به سمت چپ و راست خم شید.

باسن روی زمین و پاها بالاتر از سطح زمین قرار میگیره و چرخش به سمت چپ و راست.

می تونین روی صندلی نشسته شونه ها و کمر صاف به سمت چپ و راست چرخ بزنین.

تمرینای فوق واسه افراد تازه کار در ۳ه ۱۰ یا ۱۲ تایی پیشنهاد می شه.

زیبــــا شــــو دات کام

با این تمرینات پهلوهایتـــان رو آب کنین was last modified: می 29th, 2011 by ملیکا بینا

جمع آوری به وسیله بخش مقالات پزشکی و بهداشتی سایت آکا

  • مطالب در رابطه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *