با این حرکات قامتی صاف داشته باشین

امروزه به دلیل حجم کاری زیاد و کمبود وقت واسه ورزش بیشتر ما از تناسب اندام و یا بهتره بگیم از قد و قامتی صاف بهره مند نیستیم اونم به دلیل نشستن ساعات طولانی پشت میز و بی تحرکیه. در ادامه حرکاتی می بینین که به حل مشکل شما کمک می کنن.

 بعضی وقتا به دلیل فعالیت زیاد و البته نادرست دچار انحنا در کمر میشیم که این تاثیر منفی بر ذهن و به دنبال اون در اعتماد به نفس ما می ذاره. اگه به موقع به فکر چاره باشیم و حرکاتی درست و مناسب انجام بدیم میتونیم از دچار شدن به گوژ پشتی جلوگیری کنیم.

 

1)رو به شکم خوابیده دستها رو به پشت کمر قفل کنین و بعد سر و سینه رو از زمین بلند کنین و چند ثانیه در این حالت بمونین.

 

2) وایسید ودستها رو در پشت بدن به همدیگه قلاب کنین و آرنجا رو به پایین و عقب فشار بدین.

 

3)شنای سینه واسه داشتن سر شونِه و سینه ای صاف بسیار موثر است.

 

4)اآویزان شدن از بارفیکس به رفع مشکل گوژ پشتی کمک بسیار میکنه.

 

5) رو به شکم خوابیده یه دست خود رو بالای سر و دست دیگه رو به پهلو بذارین عمل بالا آوردن سر و سینه رو انجام بدین و بعد دستها رو جا به جا کنین.

 

 


با این حرکات قامتی صاف داشته باشین

4.7/5

34

منبع : فیزیوتراپیستای بدون مرز/ن

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *