انجام دادن این حرکت ورزشی به آب شدن چربیای موضعی در ناحیه شکم و پشت ران کمک زیادی می کنه و باعث تقویت عضلات پایین تنه هم می شه.

با این حرکت ورزشی، شکم و پشت ران خود رو آب کنین!

به گزارش جام جم سرا ، انجام دادن این حرکت ورزشی به آب شدن چربیای موضعی در ناحیه شکم و پشت ران کمک زیادی می کنه و باعث تقویت عضلات پایین تنه هم می شه.

حرکت اول (سمت چپ)

اول سرپا وایسید و در حالا که زانوهای تون کاملن صاف هستن، پاها رو به اندازه طول کف یه پای خود از هم باز کنین.

دستا رو در در حالی که آرنجا به طور کامل صاف هستن، جلوی خود و موازی با زمین نگه دارین.

۵ ثانیه در این حالت بمونین و آماده انجام حرکت اصلی شید.

حرکت دوم (سمت راست)

کم کم زانوها رو خم کنین و حالت نیمه نشسته به خود بگیرین.

زانوها رو تاجایی که زاویه ۹۰ درجه ای بین ران و ساق پا ایجاد شه، خم کنین.

۳۰ ثانیه در این حالت بمونین و دست کم ۳ نوبت در روز و هر نوبت هم ۵ مرتبه این حرکت رو تکرار کنین.

منبع :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *